9.5.2012

Kisaevääksi pilaantunutta brändiä ja muita herkkuja

Leijonilla alkoi viimeinkin maalinteko kulkea pelissä Sveitsiä vastaan, mutta siihen ne tämän blogauksen hyvät uutiset loppuvatkin. Tulosvetolapulla pystyi pyyhkimään vakoa jo ennen kolmatta erää, mutta suurimman pettymyksen tuotti Olvin Reino kalja. Olvin brändilitkuja tylytin jo aiemmin Angry Birds limpskan muodossa, mutta tämä Reinolitku oli jo omaa luokkaansa. Mielestäni Reinon tapainen suomalainen instituutio olisi voinut pysyä poissa ahneuden alttarilta, mutta kenties Reinotkin ovat menneet pörssiin ja osinkoja pitää tohvelisankareille maksaa joka vuosi. Tämän Grafenwalderia himpun paskemman makuisen pitkän tölkin sai rapialla kolmella eurolla, mikä tietysti oli täysin ymmärttevää, kyseessähän on rahastus.

Estrellan DOUBLE Red Onion & Sourcream sipsit sen sijaan osottautuivat aivan kelponaksuiksi. Noinkin raflaavasti nimettyjen sipsien olisi kuitenkin luullut maistuvan vielä enemmän elämykseltä. Jos jokin on double, täytyy sen todellakin tehdä vaikutus. Otetaanpa esimerkiksi penetraatio, sitähän tapahtuu melkein joka huoneistossa BumtsiBumin jälkeen, mutta double penetraatio onkin useimmille tuttu vain televisiosta. Ne jotka sen ovat henkilökohtaisella tasolla kokeneet, muistanevat sen varmasti. Näitä Estrellan poimuperunalastuja ei varmastikaan muista enää parin päivän päästä. Ihan hyvää perusvarmaa kampetta silti, kuten Leijonien 5-2 voitto Sveitsistä.

3 kommenttia:

  1. Hah, se on hyvä, että edes toisen kirjoitukset naurattavat vielä.

    Olvi on lähtenyt aika laaja-alaiseen kilpailuun noilla oluillaan. On Reinoa ja Halkoa ja Saunaolutta ja tiesmitä. Onkohan muuta eroa kuin etiketti? kysyy nimimerkki Kyynikko. En ole antanut pikkusormea ja lähtenyt testailemaan...

    VastaaPoista
  2. kuvasta kiinnostuneena kysyn, katsoitko matsia metsässä?

    VastaaPoista
  3. Olenhan lappilainen.. Kuva on kuvattu kotani pihalla, parin metrin päässä maassa makasi ympäripäissään hourinut saamelainen!

    VastaaPoista