21.1.2011

Mysteeripiffi

On snadisti outoa, että mulla on tietokoneella valokuvia ruoasta, enkä edes tiedä, missä olen syönyt ja mitä. Kuitenkin valokuvaamisen olen hoitanut. Kärsiikö joku muu samasta ongelmasta?

Kuvassa pihvi-annos, joka koostumuksesta päätellen on kansallisarkiston lounaspaikasta. Oli varmaankin hyvä pihvi, siellä ne pruukaa olla.

Korvaukseksi huonosta artikkelista kerron vanhan vitsin. Lehmäaiheisen, siltä varalta, että tuo on lehmää tuo piffi. Olipa kerran lehmä, joka tavalliseen tapaan lehmäili laitumella. "Am, am, am", se sanoi. Paikalle tuli lammas, joka ihmetteli lehmän ääntelyä ja kysyi, miksi se niin kummaa ääntä piti...

Ääh, liian vanha, en kehtaa edes kertoa loppuun. Ens kerralla yritän miettiä jonkun tuoreemman vitsin, mutta en siis lupaa mitään.

3 kommenttia:

  1. "en mää muuta osaa sanoa" ? eh,heh heh...

    VastaaPoista
  2. Häh, kerros nyt loppuun! Mua jäi hämään :D

    VastaaPoista
  3. "Noku mä kysyin tuolta isännältä, että saako täällä ammua, niin se vastasi, että ilman muuta!"

    Vähän pöljä kai raukka..

    VastaaPoista