13.2.2013

Turku pettää taas

Kävin Hesellä. Taannoisen positiivisen makkaraperunakokemuksen innoittamana suuntasin virsuni kollegan kanssa taas Hessulle. Matkalla sinne toivoin, että minulla olisi ollut kalossit ja paluumatkalla haaveilin, että olisin mennyt Mäkkiin.

Kanacaesar oli mauton. Varmaan sama burgeri kuin toissakamppiksessa, mutta eri nimellä. Pahempaa oli pettymys "hampurilaiseen". Koska edelliskerralla mulle jäi pieni nälkä Hesellä, niin otin ateriani oheen perushampparin. Kahden euron hamppari oli tuplasti euron juustoa kalliimpi, mutta makua siinä ei ollut puoliakaan. Voi voi.

Okei, minäkin olen valmis myöntämään, että Mäkin euron juustoista voisi ehkä halutessaan muurata itselleen uunin, mutta ainakin ne maistuu joltain. Ja siis hyvältä. Tää ei ollut mitään. Mitä on hamppari, joka ei ole mitään? Ei mitään. Seuraavaksi parit juustot.

Mulle muuten whatsappattiin tänään kuva parista euron juustosta. Lähettäjä totesi, että "Euron juustosta tulee automaattisesti mieleen Koivisto." Hienoa! Mahtaakohan olla yleinenkin mielleyhtymä. Tunnustaako joku ajattelevansa minua juustoa syödessään? Vastaukset nimimerkille CheeseBoy81.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti