26.1.2011

Jari Sarasvuo -artikkeli

Katsokaa näitä ohjelmia, sanoi Jari Sarasvuo ennen televisiossa. Minä sanon, että katsokaa tuota tacoa ja lisään sivulauseessa, että olen muuten ollut Trainers' Housella työhaastattelussa. Viittä vaille Jarin kalakaveri siis.

Mutta siis kattokaa tuota tacoa. Mä en osaa, en todellakaan osaa. Vähän aikaa sitten mulla oli himo tacoihin, mutta se meni ohi. Sen verran vaikeaa oli syöminen. Yks puraisu ja se on siinä. Jotain pehmeää ympärille ens kerralla.

Tuo jauheliha on kuitenkin hyvää. Olin lauantaina nauttimassa muutamia oluita. Jo toisen kerran sivulauseeseen mennäkseni voin mainita, että illan aikana kuvasin ruokablogiani varten, herra siunatkoon, myös pönttöä baarin vessassa (hyvä olla sopivaa kuvamateriaalia varastossa), mutta selvisin kotiin melko ihmistenajoissa.

Yösyömiseksi se kuitenkin meni ja söin jauhelihanlopun. Oli aika hyvää, kun lämmäytti mikrossa ja lisäsi sopivasti (medium) salsaa. Ei ollut mitään ylimääräistä. Kun kerroin ruokavaliosta vaimolle aamulla, hän totesi: "No, mä ihmettelin, kun keskellä yötä haisi tacoille." Tää on tällaista, sanoi Jari Sarasvuo ennen televisiossa, mutta minä sanon, että kokeilkaahan joutessanne "salsajauhelihaa", on hyvä.

2 kommenttia:

  1. Nonni. Kiitos. Tämän toisen lyhyen ajan sisään tulleen taco-postauksen takia tiedän, että mies vinkuu koko illan tacoja. Jaa, ei kait se auta kun kauppaan mennä.

    VastaaPoista
  2. Luulisi, että tämä toimisi ns. varoittavana esimerkkinä :)

    VastaaPoista